Frakt & Leverans

Var är min beställning?

  • I e-postmeddelandet med orderbekräftelsen hittar du ett Track&Trace-nummer. Med länken Track & trace i e-postmeddelandet kan du spåra status för din beställning.
  • För frakt inom Sverige, om betalningen av din beställning sker vardag innan kl 21, så får du paketet inom två dagar.
  • Om det osannolika skulle ske och ditt paket inte anländer inom den ordinarie leveranstiden, vänligen kontakta oss i tid. Vi kan bara starta en utredning på posten inom 2 veckor efter det ursprungliga leveransdatumet.

När får jag min beställning om jag beställer på lördag eller söndag?

Beställningar som du gör och betalar på lördagar eller söndagar kommer att levereras på tisdagar.
(Beställningar som görs på en arbetsdag före 21:00 kan levereras i Sverige inom två arbetsdagar)

Vad mer behöver jag veta om att skicka min beställning?

  • Vi kommer att skicka en bekräftelse via e-post så snart din betalning har mottagits. Du kommer att få en ny bekräftelse (avsändare är noreply@cb.nl) så snart din beställning har skickats till den angivna adressen.
  • Vi kan inte garantera leveranstider. Dessa är vägledande och endast i informationssyfte.
  • Vi erbjuder inte expressleverans just nu.

Hur skickas min beställning?

Med stor omsorg och uppmärksamhet, eftersom vi vill att dina produkter ska komma i toppskick! Till svenska adresser skickar vi våra paket med Schenkers Omb.